Shop Mobile More Submit  Join Login
old man's blues by starsandpolkadots old man's blues by starsandpolkadots
Just a tiny little sketch I did in honour of James' birthday (which was on September 24th aka yesterday!). xD Not much, I'm still just scribbling around these days! It's fun, though. :)
Just for the record: Noooo, 24 is, of course, not old at all! The girls are clearly just being intentionally silly and annoying here. ;) He might not look like it here but James secretly loves it. NOT. Or does he?! I have no idea.

I have some more sketches and I might throw them together into another dump soon! We'll see. :D

Font used: Webletterer [link]


Characters are mine! :heart: Drawn in Photoshop CS2 with a Wacom Bamboo Fun tablet! Don't use this image without my permission, don't claim it as your own, etc. Seemingly, this doesn't go without saying even though it should.
Add a Comment:
 
:iconbee97:
bee97 Featured By Owner Oct 11, 2012  Student Traditional Artist
How old are Holly and Charlie by the way?
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Oct 12, 2012   Digital Artist
Charlie's 22 and so is Holly but she'll turn 23 soon. On Halloween! :D
Reply
:iconbee97:
bee97 Featured By Owner Oct 18, 2012  Student Traditional Artist
Awesome! Thanks.
Best. Day. To. Be. Born. Ever. !!!!
Reply
:iconsyndicaidra:
Syndicaidra Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist General Artist
I'm 22 and I feel really old. :(
Reply
:iconmanly-unicorn:
manly-unicorn Featured By Owner Sep 28, 2014
you're practically a corpse
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Oct 9, 2012   Digital Artist
Naw, don't! :D
Reply
:iconciddy-kun:
Ciddy-kun Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Schon wieder fast Comic. Sanneeeee~ xD
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 29, 2012   Digital Artist
Ach man, lass mich doch! xD
Reply
:iconciddy-kun:
Ciddy-kun Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
A NIEMALS!
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 29, 2012   Digital Artist
Bist du jetzt mein Gewissen!? D:
Reply
:iconciddy-kun:
Ciddy-kun Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ich bin dein guter Einfluss!
Reply
:iconandshecamealive:
AndSheCameAlive Featured By Owner Sep 28, 2012
Lolllll! That train of thought is legit mine. I just turned 22 and I thought.. HOLY SHIT. Basically I jumped from 22 to 25 and it followed the same line. Love this. So fun!
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 29, 2012   Digital Artist
I guess that's just normal then. Sometimes, we worry too much about our own age while all the fabulous older folks just enjoy their lives. xD
Reply
:iconbroadwaybabewa:
BroadwayBabeWA Featured By Owner Sep 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Haha I love this one! "60 is like, DEAD!" "You're OLD, James" "And we're NOT"
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 28, 2012   Digital Artist
Glad you do, hehe! :D
Reply
:iconbroadwaybabewa:
BroadwayBabeWA Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Your work is so fun to look at! :)
Reply
:iconjamfisher:
JamFisher Featured By Owner Sep 28, 2012  Student
I do this too xD
If I joined in we could turn the annoyance to the max haha
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 28, 2012   Digital Artist
James would love that. xD

Aaaaanyway, so glad to see you back in one piece! :heart: So sorry I missed you before you went to Paris, I wanted to say bye as well! D:
Reply
:iconjamfisher:
JamFisher Featured By Owner Sep 28, 2012  Student
Aw! It's alright! :'D
I am also glad to be back in one piece, since we were sent off with the two most confused teachers at our entire school haha xD
Reply
:iconstaclouica:
staclouica Featured By Owner Sep 27, 2012
HAHAHA AWWWWW.

I LUV U JAMES <3 HAPPY BIRTHDAY;)

HAHAHAHAHAHA Gosh I just love the character James, can't help itxxx
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 28, 2012   Digital Artist
So glad you love him, makes me happy! :D
Reply
:iconstaclouica:
staclouica Featured By Owner Oct 2, 2012
<3
Reply
:iconlimetimetv:
limetimetv Featured By Owner Sep 26, 2012
dont forget 27! a chance for mega- fame and a tragic death!
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
Haha, yeah. I fortunately didn't make it to Club 27, though. PHEW. xD
Reply
:iconlimetimetv:
limetimetv Featured By Owner Sep 26, 2012
lol... i think with those two clingin' on him, maybe he shouldnt be complaining ;)
Reply
:iconsingle-leg:
single-leg Featured By Owner Sep 26, 2012
No one escapes time...
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
Very true!
Reply
:iconwinchestercookie:
WinchesterCookie Featured By Owner Sep 26, 2012  Student Digital Artist
Ah, James, I love your face man. Like, seriously love it :heart:
Hahah, happy late birthday to him!
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
Glad you liiike! :D
Reply
:iconbeatrycze1987:
Beatrycze1987 Featured By Owner Sep 26, 2012
Good job...but it is terrible. I,m old woman
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
Nope, you're not. As I said - 24 is anything but old. Heck, I know 60-year-olds who are anything but old. Chill down. ;)
Reply
:iconbeatrycze1987:
Beatrycze1987 Featured By Owner Sep 30, 2012
Thanks. You are very diplomatic person;)
Reply
:iconladyunderworld:
ladyunderworld Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
God I get the same thing from my friends xD lololol
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
Ah, who doesn't. xD
Reply
:iconfefe1414:
Fefe1414 Featured By Owner Sep 25, 2012   Digital Artist
ahhh...I'm 25! I'm old!!! haha Nah...like you said, 24 isn't old..so wait...is 25 OLD!?!?!? lol So, James looks quite handsome here!!! ;) And I'm just in love with Holly whole outfit!!!! I love her bracelet!!!! Ahhhhh...you are a whole bunch of awesome!!!!!!!!
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
It's not, believe me. xD I'm 28 and I still feel like 16 most of the time. :D
Reply
:iconlndzbrdn:
lndzbrdn Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist Traditional Artist
ohmai, Happy (late) birthday, Jamessss<3 Haha, everyone looks rosier than usual (which is fine by me!). Dey cute.
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
Haha, my colours always vary a bit and this one turned out to be particularly light! :D
Reply
:icondust-bite:
dust-bite Featured By Owner Sep 25, 2012  Student Digital Artist
Now I feel old.. lol
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
Naw, don't. xD Then again - so do I. Guh.
Reply
:iconelyan-dreams:
Elyan-Dreams Featured By Owner Sep 25, 2012  Professional General Artist
I am 24 and sometimes I feel old _ Especially this year because I live with 3 girls who are younger than me (two are 18 and one 19). And just for the story, the boyfriend of one of my roomate talked to me in a polite way (I don't know how to explain this, it's about the pronoun you use when you're talking in a polite way ...) when he first saw me. I was quite surprised 0_0 (and little bit upset too ... XD)
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
Naw, don't feel old. :D Though yeah, I know what you mean. In Germany, we have "polite pronouns", too, and I hate it when people talk to me in that very polite way. I'm 28 and I still feel so young. :D
Reply
:iconelyan-dreams:
Elyan-Dreams Featured By Owner Sep 26, 2012  Professional General Artist
Same here, I feel (and look) young so DON'T "MADAM" TO ME, YOU PEOPLE _
Reply
:iconmoonymo:
moonymo Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist
GOD ! I love these guys !!! :heart: :heart: :heart:
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
SO GLAD YOU DO! :heart:
Reply
:iconkonata-13:
konaTa-13 Featured By Owner Sep 25, 2012
can i just say how much i ADORE Holly's hair short? it's great! and LOL the girls sound like me and my sister teasing my dad about getting old XD
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
So glad you like her hair! So do I! Thank you! :D
Reply
:iconkonata-13:
konaTa-13 Featured By Owner Sep 26, 2012
You're welcome! :D
Reply
:iconeffielil:
effielil Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I don't exactly know why but I like Holly so much in this one.
Her expression her hair her CLOTHES omg you should draw clothes for a living.

Also, you depicted my nightmares since I was 13 and I felt my life was already over. I'm 93 inside, a little granny already.

Oh, also, I LOVE ALL OF THIS AND HAPPEE BIRTHAE JAMESS! :party:
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Sep 26, 2012   Digital Artist
I WANNA DRAW CLOTHES FOR A LIVING, SO BAD! XD

And... aaw! I know how that feels, though. I recently whent through a phase in which I felt SUPER old just because I was stuck in my life. In the end, no one is old when they don't feel like it, sooo... :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 750 × 1081




Details

Submitted on
September 25, 2012
Image Size
455 KB
Resolution
750×1081
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,964
Favourites
305 (who?)
Comments
72
Downloads
39
×