Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 27, 2012
Image Size
1.8 MB
Resolution
770×4360
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,781 (1 today)
Favourites
254 (who?)
Comments
49
Downloads
22
×
tcs dump XV by starsandpolkadots tcs dump XV by starsandpolkadots
Just another dump of sketches, WHOO! Really sketchy this time but I still kinda like each of those!

So, from top to bottom we haaave...

1. Orla messing around with Declan's hair and having fun. I like to imagine that she has always been doing this to him. xD

2. Kieran and Charlie being all lovey-dovey.

3. James being silly to Orla who doesn't even think about buying his crap.

4. Holly being fierce/feisty. Fiersty!?

5. The Koslowski sisters, Jill and Emilia ("Millie").


That's already it, guys! :heart:

As usual...

* Don't like? Don't comment!

* Any further questions about these characters? Drop 'em here or, even better, on my OC tumblr because that's kinda their official place in the web right now. :D [link]

Does this need the mature filter for suggestive content? I don't think so. Remember, if you report me, a thousand kittens are going to die. THINK OF THE KITTENS. If you report me anyway, just go ahead and LIVE WITH THAT UNBEARABLE GUILT.

All characters belong to me. Drawn in Photoshop CS2 with a Wacom Bamboo Tablet.
Add a Comment:
 
:icontintedgreen:
TintedGreen Featured By Owner Oct 13, 2012  Professional General Artist
Can I just say that I adore how you draw noses?
and all your characters have great expressions.

<3 your sketch dumps.
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Oct 13, 2012   Digital Artist
Aaaw, thank you so much! :heart: Still figuring out how ALL THE NOSES work but I'm glad I'm doing fine so far! :D
Reply
:icontintedgreen:
TintedGreen Featured By Owner Oct 13, 2012  Professional General Artist
THEY'RE PERFECT AND I LOVE THEM.
Reply
:iconbloodonthemoon5:
bloodonthemoon5 Featured By Owner Aug 27, 2012  Student Digital Artist
"Dumpy doo"
let me just take a minute to ravel in this amazing title. :XD: hahaahha

ahahaha they're all so cute and lovely. loving the "It was the accent, right?" :heart: so good.
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Aug 28, 2012   Digital Artist
Yeah, I'm super great with titles. NOT. xD

Yeah, I still love that one, too! :D Thank yooouuu! :heart:
Reply
:iconyesterdayzchild:
yesterdayzchild Featured By Owner Aug 19, 2012
Eep! I honestly couldn't pick a favorite out of these!

But I especially love Holly. I want to be her. Or at least be LIKE her. Can she write an advice column or something? She's awesome. :D

(And everyone else is adorable! Especially Charlie and Kieran and James and Orla. Awwwww.)
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Aug 20, 2012   Digital Artist
Aaaw, thank you so much! I always love your comments, they're pretty damn encouraging! :heart:

Holly writing a column.... haha! You know, I actually like that thought. :D
Reply
:iconmelzayas:
MelZayas Featured By Owner Aug 2, 2012  Professional General Artist
Ack ack I'm away from Tumblr for a few days and I miss all of this! So awesome, I don't know who I love more, Kieran/Charlie or James/Orla, gah they're so beautiful! :heart:
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Aug 3, 2012   Digital Artist
Haha, same here, kinda! :D Both pairings have a certain appeal. xD Glad you like, thank yooouuu! :heart:
Reply
:iconpoisonedsodapop:
poisonedsodapop Featured By Owner Aug 1, 2012  Professional General Artist
I've seen these all on tumblr already but when they're all together I realize how very good you are at having multiple characters and them not having the same face.
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Aug 1, 2012   Digital Artist
Aaaw, thank you so much! :)
Reply
:iconlndzbrdn:
lndzbrdn Featured By Owner Jul 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
FUUUUUUUUU, I've been seeing your last few uploads for days now, but I've literally been out of town for practically 2 straight weeks, haha. Thought I'd drop by and say how happy this picture makes me in all its sketchiness! :D
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 30, 2012   Digital Artist
Aw, haha, that's okay! Being out of town is always awesome! :D And I'm glaaaaad that my stuff makes you that happy! :heart:
Reply
:icontwilight-lover13:
Twilight-lover13 Featured By Owner Jul 29, 2012
1) I will love Declan forever and always
2) Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
3).... I still like Jill and James together BUT I GUESS these two are okay....
4) Oh Holly :heart:
5) JILL!! and sister! :heart:


Seeing James naked almost gave me a nose bleed... ^^;
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 30, 2012   Digital Artist
SDFSDFSDF haha! :D Don't nosebleed, though. That's not good. xD
Reply
:iconavatarissoawesome:
Avatarissoawesome Featured By Owner Jul 28, 2012
Is it weird that I have a friend called Declan and he has an older bro called Kieran?
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 30, 2012   Digital Artist
I don't know if it's WEIRD. Personally, I think it's AMAZING. :D
Reply
:iconavatarissoawesome:
Avatarissoawesome Featured By Owner Aug 6, 2012
I agree. It is pretty cool :D
Reply
:iconneverbeendarkmarked:
NeverBeenDarkMarked Featured By Owner Jul 27, 2012   Traditional Artist
hehehehe "It was the accent, right?" hehehehehehe
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 28, 2012   Digital Artist
It TOTALLY was the accent!
Reply
:iconneverbeendarkmarked:
NeverBeenDarkMarked Featured By Owner Jul 28, 2012   Traditional Artist
How could it not be the accent?
Reply
:iconhaihaishinysweets:
haihaishinysweets Featured By Owner Jul 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Why are Orla and James so perfect? You are a genius :)
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 28, 2012   Digital Artist
I wouldn't call them PERFECT but they are sure fun! :D Oh... a GENIUS! Oh man, wow, haha! :D Thanks! :heart:
Reply
:iconshermonsinmango:
shermonsinmango Featured By Owner Jul 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
or heeeeeey! My mom almost named me emilia! But she named me amelia instead :B works for me! And great work- i can't believe you called it a sketch dump! it really shouldn't be c:
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 28, 2012   Digital Artist
Ooooh, that's a beautiful name! :) Annnnnd... thank you! :heart:
Reply
:iconaxel-fan007:
Axel-Fan007 Featured By Owner Jul 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Awesome dump! Your characters always manage to bring a smile to my face. :heart:
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 28, 2012   Digital Artist
That makes me super happy! :heart:
Reply
:iconfefe1414:
Fefe1414 Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
I just wanna cry at all the awesomeness that is happening in this one deviation!!!! I just freakn' LOVE it! All your characters are so cool and junk!!! :)
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 28, 2012   Digital Artist
Aw, hahaha, thanks again! :D
Reply
:iconchirko:
Chirko Featured By Owner Jul 27, 2012  Student General Artist
is it weird I sometimes love your sketches more? I dunno, I feel like they're more expressive sometimes. Don't ever think your sketches are crappy (per what you said on tumblr) and #3 and #4 are my favourite :P
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
No, it's not weird! It happens ever so often to me as well. Not only with my own but also with other people's artwork. Sometimes, a sketch has a certain flow/expression/Whatever that you just can't capture with a polished piece of art, as pretty as it may be! I'm a sucker for sketches, so I totally feel you there. :)
Reply
:iconzavala47:
Zavala47 Featured By Owner Jul 27, 2012
does james have an accent?
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
Yup!
Reply
:iconzavala47:
Zavala47 Featured By Owner Jul 27, 2012
dats hot
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
Indeed. :D
Reply
:icongryffgirl:
Gryffgirl Featured By Owner Jul 27, 2012
I love feisty Holly! :heart:
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
Glad you do. :)
Reply
:iconelyan-dreams:
Elyan-Dreams Featured By Owner Jul 27, 2012  Professional General Artist
I really like the first one, that's so cute *_*
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
Thank you so much! :D
Reply
:iconelyan-dreams:
Elyan-Dreams Featured By Owner Jul 27, 2012  Professional General Artist
You're welcome :D
Reply
:iconjamfisher:
JamFisher Featured By Owner Jul 27, 2012  Student
I forgot about the Orla and James sketch, so I was all "eeee hehehe" wow how old was I again, jeez.
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
LOL. XD
Reply
:iconpink-converses:
pink-converses Featured By Owner Jul 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh my God, the face I made when I saw James and Orla; you have no idea how happy that made me, oh gosh. I am such a sucker for those two, you have no idea! :heart: I really dig that it's grey scale, too, save for their eyes; it has a really cool mood to it, and Orla's expression is the absolute best thing ever. I am envious of James' hair; it's so fabulous! I love the sketchy look of the first two pictures, too! Especially the highlights on the one of Charlie and Kieran; it looks so neat! I am also loving Holly's short hair more and more now that I'm used to it; it definitely fits her personality really well! And the one of Jill and Millie; can I just... have your colouring abilities now, plz. Oh my gosh, their skin, their hair, their lips... absolutely gorgeous!
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
Gosh, you have no idea how glad I am that you get such a kick out of those two because I'm reallyreally fond of them myself and I'm SO not done with them yet. xD Dunno when, dunno what, dunno how but there WILL be more of those two, for sure. :D

Your comments always make my day, btw. I feel like letting you know, so... thank you! Just... thank you! *U* :heart:
Reply
:iconpink-converses:
pink-converses Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh man, I am so excited, you have no idea! I love where you're going with them! :3

Haha, and really? I'm glad you like them that much; it's my pleasure! ;v;
Reply
:iconkingarbs:
kingarbs Featured By Owner Jul 27, 2012
orla don't lie to yourself, you KNOW it was the accent~
man, these all look awesome as usual, sanne, I like the one on the bottom of jill and millie the most~ I really love all these babies though :heart:
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
She totally knows it but she will NEVER admit it. xD
Aaaw, thank you so much, really! You're always so nice, sdfsdf! *U* :heart:
Reply
:icongothkoala439:
GothKoala439 Featured By Owner Jul 27, 2012  Hobbyist Writer
I just love the interaction between your characters and everything! And your colors and faces and Holly's swag and just...just askdjfsalkdfj

ALL THE LOVE
Reply
:iconstarsandpolkadots:
starsandpolkadots Featured By Owner Jul 27, 2012   Digital Artist
Aah, thank you so much! *flails*
Reply
Add a Comment: